Wsparcie techniczne

 

  1. Wsparcie techniczne  dla produktów ARCHIBEL jest bezpłatne przez pierwsze 3 miesiące od daty zakupu produktu.
  2. Po upływie okresu bezpłatnego wsparcia, udzielane przez Producenta wsparcie jest objęte opłatami, których wysokość ustalana jest przez osobę udzielająca wsparcia, na podstawie kategorii zgłaszanego problemu.
  3. Opłaty z tutułu usługi wsparcia technicznego będą zawsze pobierane, gdy program musi zostać ponownie zainstalowany z przyczyn nie leżących po stronie produktu firmy Archibel (np. ze względu na problemy ze sprzętem, z powodu zmiany oprogramowania systemowego, Anti-Virusowego lub z powodu jakichkolwiek problemów, które nie są bezpośrednio związane z produktem Archibel).
  4. Użytkownik zgłaszający problem techniczny zostanie poinformowany o wysokości opłaty oraz  rodzaju udzielonej pomocy technicznej w każdej sytuacji, związanej z udzielaniem wsparcia płatnego.
  5. Standardowa opłata z tytułu pomocy technicznej wynosi: 30 EUR za 30 minut i może być dokonana przelewem lub kartą płatniczą Visa / Mastercard.

Poznaj szczegóły RadarOpus:

Promedicum

ul. Romanowska 55e 91-174 Łódź
Os. Zielony Romanów, pasaż, lok.8.
www.promedicum.pl

tel. (+48) 693 901 184
fax (+48 42) 613 37 51

Pracujemy:
pn-pt w godzinach 9.00 - 17.00
Mapa dojazdu »